sâmbătă, 26 martie 2011

:;);)

…->…[•] Ratezi cei bun, itsi spun … FanteziiLe taLe se prefac in scrum acum …  E ca un jOc … Pana La finaL … O sa cedezi ! [•]
…->… [*] pOaTe ca intOtdeauNa am fOsT prea Buna … Dar acum imi permiT sa Te fuT direcT in GuRa ! [*]
…->…* Nu te Lua de ale meLe ca ma iau de pLa ta … EpisOduL urmatOr, dOar eu si ea! Si sa vedem putin respect ca n`O ardem pe Oral … Vrei sa fim incOnjuraTe de`un abiS sentimenTaL? Mai zic inca ceva sa vedeti aici cultura . Crede`ma ca Si barbaTii pun guriTa sub cenTura! *
…->…[ -*-*- Face`n SecreT ca e vre`un sOi de diva ... Dar nici n`aS puTea s`O vad in alta perspecTiva ... Stie ce vrea si ce vrea ObTine ... Nu cere niciOdaTha` ca nu`i prea sTa in fire ! -*-*- ]
…->… [xOxO] – – – Am trecuT pesTe Tine! Nu`tsi pune semne de inTrebare! Nu ma uiT inapOi, chiar daca pe amandOi ne dOare! {;)} – – – [xOxO]
…->… [*] Nu Te uiTa dupa nisTe caLiTaTi de vampa … Asemenea faTa cauTa sa Te arda … De vrei ca femeia Ta sa fie O dOamna … TraTeaz`O cu respecT la feL ca pe a Ta mama ! { } [*]
…->…~~~ nOi, feTeLe asTea duLci … La ce ne duce minTea? Nici n`ai s`apuci sa reaLizezi unde duc sOapTeLe, cum se scurG OreLe, cum cOmiT eLe fapTeLe ! { :> } ~~~
…->…puTeam sa aM tOt..dAr nU mai Am nimiK..pUteam sA fiU alTceva,daR m-am TinuT de asTA..aM renUntaT la Mn Pt tN..m-Am piERdut inTr-o sEara..am uitaT k eRA doAr cV de O vAra..:x:x:x:x
…->…Hy PleAcA!
nU MA iNTeReSeAzA
oRkm.
FarA mINe,
NiMenI nu Da,
2 BAnY pe tYne
…->…PLICTISITA…dar iubita                                              LINISTITA…dar fericita                                              FRUMOASA…dar capoasa                                                ASTA-S EU J NU IMI PASA
…->… :x :xCOPILARIA-I FRUMOASA                                            TINERETIA-I VIS                                                      PRIETENIA-I SOARE                                                    IUBIREA-I PARADIS:x:x:x@};-@};-@};-(*)(*)(*)
…->… [!][dintr-o gluma am facut o poveste]
[o iubire ca a noastra nu mai este]
[la inceput nici tu, nici eu nu ne-am gandit]
[ca o sa ajungem sa fim de nedespartit][Tbx][!]
…->…tE’aM mInTiT sI sTiU cE mUlT tE dAaRe 8-|
StIu K aM fAcUt GrEsEaLa MaRe:-
nU gReSeSk KnD sPuN iMi CeR iErTaRe[-(
VrEaU o SaNsA dE iMpAcArE[-o
…->…●٭● Femeia`i LapTe §i miEre [ ] ●٭
●٭● Numai Daca`i faci pLacEriLe [ :> ] ●٭
●٭● Ea E sOarTa si nOrOcuL [ :-" ] ●٭
●٭● Dar Te aRde Mai rau Ca fOcuL ! [ >:) ] ●٭
…->…• Am iubiT dOamne §i eu La viaTsa Mea … Am iubiT cum nu §e mai puTea … Am iubiT dOamne §i eu un baGabOnT … Ce umbLa cu tOaTe rucveLe de pe sTraDa ! •
…->…`Stilu face senzatie….Mitul este doar o atractie…Stropul iubirii s`a dus…Parola este : Te`am sedus
…->…Ma amuza baietzeii care se vaita ca au suferit din dragoste…si ca nenorocita dracului ce a indraznit sa le faca … v`a ranit orgoliul ma…nu sentimentele!!!
…->…Pentru el esti doar o alta fata Mai mult nu ai fost niciodata El la tine nu tzine d atatea ori te-a facut sa t simti un nimeni !!…
…->…Daca taci lumea te va lua de fraier iar daca le spui pe fata vor spune ca esti un figurant si ca te-ai schimbat .
…->…Nu ma crezi in stare ?Nici o problema ,nu ma cred nici eu !d.aia ferestete de ziua in care o sa prind tupeu!
…->…• • • Ea veDe in Tine un modeL, un Zeu … CrezanD ca penTru Tine, Ea E dumneZeu … Dar nu`i aSa, in chipuL ei maScaT … De Lacrimi, suferinTsa si pacaT … Ea sTie, manGaieRea Lui nu`i O pLaCeRe … Si ca IuBirEa unui gOLan e dOar DuReRe ! • • •
…->…Zambeste celor ce te urasc…sa simta ura ta …Zambeste celor pe kre ii iubesti…sa simta dragostea ta ….Iar dak vreodata cei pe kre ii iubesti te vor trada..zambeste sa simta indiferenta ta :x
…->…Ai foSt doar o erroare:| >:D
…->…Pe ! zi ce trece ma gandesc tot mai multh;)!Imi dau seama ca te`am pierdut (^_^) Doar inimioara mea mai vrea . . . Sa te intorci la ea;))
:X:-@
…->…Zambeste . . Priviri desprinse din vise . . Inca mai sper la cele promise De ce ?! imposibilul exista?De ce imi doresc  doar ce`i interzis
…->…Am fitze in exes ptr ca pot sa te pacalesc cu privirea mea tacuta  iti dau doua si ramai mutha;)!:):))
…->…šnt inOfenSivă, Dar gândul meu e CrimInaL..  ) :X
…->…Am pe cine ma baZza 
Si cine ma apaRa
Sunt fete qu still aparte :>
Si va da claSsa l toOate >:P
Le iubesk qu mare fOk :X
PE ZaneLe meLe Qu nOrOC 8->
…->… “●Ai sA Spui la LumE Ca Te`a LaSaT.. Ca E o ImpoSiBiLa Si Ca SiGuR aRe Un aLt IuBiT. DaR sA sTi baieTe, aSa e FiRea Ei. IaR IubiT dAcA` Si dOreA NU mAi ErAi In GanD La eA ●”
…->…Ai o Fata:x..Nu o Lasa q Tsine l Tine:X
Te Iubeste j Tot Ce Face:x
Face  Pentru Tine:X
…->…Imi spui k nu ma mai iubesti,imi zici in fatza k nu`ti pasa…dar ma suni noaptea tarziu..spui k langa tine vrei sa fiu..toata lumea stie k eu sunt viatsa ta..dar te ascunzi mereu krezand k afla ea;)
…->…Imi spun : “Nu-mi pasa!” cand poate ma doare, inima-mi plange dar eu rad mai tare:)
…->…Chiar crezi k o sa te iubeasca asha kum m`a iubit pe mine?!/:)..krezi k sunt geloasa dak il vad ku tine?!..voi fi mereu la el in gand si in inima kiar daka e ku alta..fi sigura voi avea grija de asta;)
…->…Imi pare rau k atunci nu te`am iertat..dar ce sa fac:-??inima nu m`a lasat:(..dar nu uita ce mi`ai promis kndva;)..k orice s`ar intampla la mne nu vei renunta:)
…->…aY cRezut intR.un Om sY Y.aY daRuYt..
tOt ce aveaY maY bun dYn tYne
nu stY de ce v.atY despaRtYt
cuY sa ceR ajutOR nu te plange oRYcuY
nYcY pe el nu.l chemY sa vada
c.a lasat in uRma luY
un suflet gOl
nebun de dOr…
tu cRedeaY k aY peReche
sY un ingR pazitOR..
knd pYeRzY tOt ce aY avut
nu stY cYne ejtY
nu pOate nYmenY sa te ajute
cu tYne insasY voRbestY
staY in casa sY plangY
estY a nYmanuY
dYn ORgOlYu nu.Y veY spOne
c.a lasat in uRma lOY
un suflet gOl… (:(
…->…Dau rime coerente…Te ard la sentimente…Tsi se pare un miraj…Fac ce fac si te scot din peisaj;;):d
…->…Nu mai potzi nu mai suportzi dar iubirea tot mi`o porti:x..spui mereu k nu ma vrei dar ti`e dor de ochii mei8->
…->… Plina de Idei pentru o iesire din Banal,acea Copila cu Acel Ceva Special…Buna sau Rea,Dulce sau Amara,raman ORIGINALA”
…->…pOtSi` sa pleCi…pOtSi sa sTai..nU mAi suNt qm ma stiaI..tSin viSe mari in paLma mEa…chiAr dq maiNe vei pleCa:(
…->…Tu` vorbeşti` numai` de` ele` de` fatză` cu` mine`,deşi` şti` că` te` iubesc` mai` mult` decât` toate` la` un` loc`…în` fine`
…->…Uneori facem lucruri c apoi l regretam,Dar treqtul n-avem qm sa`l schimbam,Putem sa-ncercam dar e in zadar,Cel mai urat e k gresesti pe plan sentimental,Baiatul cel iubesc a plekt ma dat la o parte,Aqm simt k jumtate din inima mea Nu mai bate
…->…Ce poveste innorata am trait noi doi,Nu stiam pe-atunci k Soarele n lumineaza pe-amandoi,Ai plecat din anotimpul meu,I-a si-o frunza sa nu-ti fie greu
…->…Astazi iar am inchis un vis,Intr-o cutie efemera,Astazi iar sunt un pic prea trista,Sunt gol in mine?Ce dilema,Astazi iar,mie dor de tine,Oare dc e doar o concluzie,Ieri sa stii nu mi-a fost bine,In mine
…->…Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti`  •
…->…Ce`a Ramas Din marea Ta iuBire S`a Pierdut Acum La despartire…Vrei sa am o Viatsa inLacrimata..In Loc de zambet Mi`ai Pus in Suflet Durerea Grea.. j..De ce DragosTea Mea??
…->…Cine a Fost La Rau Sh Bine Trup Sh SufleT Ptr TyNe? ?..Cine Te`a IuBit MeReu? ..Cne Alta Decat..EU
…->…N`ai vrut ka sa ti langa tne un suflet kre ti’a vrut bne,ti-am fost aproape mereu..
Sunt un strain pt tne,sh plange inima in mine dar voi fii aici mereu,knd iti va fii tie mai greu..
…->…Mai ranit de atatea ori… Parca nici nu existam.. Poate nu imi pasa… Daca nu te iubeam.. M’a durut ca ai fost primul Care mi’a intors spatele… In loc sa fi cu mine Sa’mi stergi lacrimile
…->…Prietenii de ieri .. Azi itzi sunth doar nijte simple Cunostinte
…->…Ea nuu e d` vna k intre ei s`a terminat .. “Ai grij d` tne!” i`a spus el knd a plecat…
…->…Oare stii?Copilului din mine ii este dor de jigodia din tine…Oricum nu conteaza Orgoliul meu nu se mai pateaza ..:(
…->…Raman impacata cu gandul…Ca intr`o buna zi o sa`ti vina si tie randul
…->…Nu ma intereseaza. [ .Doar o voce-mi spune "vei regreta" .. si ma-nfioara faptul ca e vocea mea. ]
…->…In fine, nu o sa ma bag intre tine si el..dar apreciaza ca’ti umple cardurile din portofel..Nu`ti pierde capu’, nu cumva sa te-ndragostesti, ca deja ai unu acasa pe care tre’ sa’l iubesti.
…->…Am plâns ascultând muzică şi privind fotografii. Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce. Am fost indrăgostită de un surâs. Am confundat sentimente. Şi am iertat greşeli de neiertat
…->…Visez , imi d0resk , astept sh incerk, plang  sh ign0re , uit sh renask, privesk , exist, m` intreb , cad, m` ridik, vreauu`, suspin sh m` pierd , m` sperie trektul, 0b0sesk…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu