sâmbătă, 26 martie 2011

[:x]

mi cereai false scuze, aveai priviri confuze, citeam minciuni pe buze, acum incep sa ma amuze, nu ai fost ca oricare altu` ai fost ca si celalalt
Itzi spun pentru a mia oara: fiecare zi cu tine este extraordinara!
Sa ai grija qm t p0rtsi q mnee` dak` mai vrei s` tsin la tnee`! K snt prea dulcee` qm m` p0rt q tnee`, n`am aere k sh tnee`:))
Heyyy`, strange`ma in bratsee`! Dak` vrei s` intselegi ce e`n inima mea t r0g nuu` mai plecaa`;;)
0 sa`mi intselegi pr0blemele la timpuu` p0trivit!:)
Imi pare rauu`, dar n`am pretz! T simtsi pr0prietaruu` me0, snt mai mult dekt atat! Crezi k snt un tr0feuu` sh chiar dak` ar fi asa esti departe d premiuu`!;)
N`ai curaj s` ma lasi, s` traiesti fara mnee`! K nuu` p0tsi s` respiri, atunci knd e0 nuu` snt langa tnee`! :x
M`am schimbat sh p0t visa aqm ! Nuu` mai vreauu` s` cer, v0i 0btsinee` 0riqm !:>
Sh nuu`mi pasa d nimik! Imi traiesk viatsa dup` bunul meu plak;)
Frumusetsea se deduce ink` d la primuu` zambet, d la prima privire d la primuu` cuvant..
Mi`e d0r s` te privesk fara s` spun nimik .. Mi`e d0r s` numar secundele un pic cate`un pic:)
Tuu` esti jumatatea kre mie`mi lipsea sh`ai umplut d0ruu` din inima mea :P
Nuu` mai visa frum0s, realitatea este rece;)
Ne este d` ajuns acest sentiment ascuns, n tsine unitsi p amand0i sh sntem d0ar n0i :P
De atata barfa m`am int0xicat, dar s` stii` k 0muu` nebarfit e 0m ratat;)
Lupta ptr cne t iubestee`, baga`tsi pla`n cne`tsi greseste`!:D
E0 nuu` kred in tacere, nuu` vreauu` s` taci!:)
Secretuu` este s` risti, s` te simtsi bnee` sh s` castigi !;;)
În jocul ăsta nu îmi e frică…sunt amantă , iubită si amică . poate lumea crede că sunt sora ta mai mică , fără să stie că eu pt tine sunt unică.
Traiesc intr`o Lume Perfecta.. Fiecare Produs are`o Eticheta.•
●Sa fii capabil sa vezi realitatea..este un mare dar. ●
xD | invidia dOare =). sunt prea tare b-) !. |
#.. Timpu` se scurge`n [RELUARE] . =X
.Oricine are dreptul sa fie prost , dar unii abuzeaza de acest privilegiu` ! =]
.N`am nevoie de diamantele tale Ca sa stralucesc ;X
.•[O faţă de [PRINŢESA] !
Un corp [INDECENT] !
Şi un stilou`..
Să mă induci în [TESTAMENT].!•
.FrumusetSea nu` se maSoara.
Ea se apreciaza din vedere :]
.•Nu arunc cuvinte inainte ;]
Ca lucruri ce se simt :]
Nu` se spun prin cuvinte`!•
.•Profiita de fiecare clipa` =]
Ca`n fiecare paradis =X
Exista cate`o ispita =P•
•te`ai sătuRat Să’ţi pui viaţa Ca o întrebaRe.
ţine CapuL SuS, ChiaR daCă dOARe taRe..• .
•De obicei,ii citesc rapid..
Pe cei care`mi Zambesc
Sh` de fapt nu ma inghit ;]•
Ptr. totdeauna el va ramane [VIATA] mea
Voi da totu` , sh` daca e sa cad .
Ma voi ridica .! ]
.Decat sa le dau satisfactie .
Celor ce vor sa ma vada cazand !
Mai bn. ma daram singura ;]
Sh`o sa cad razand .! =]
.. Ink` 0 data, iar sh din n0uu`, t` fak high knd tuu` t` simtsi l0w
Cand ai bani t0tSi` sunt
“to family”.
Aduti aminte knd spuneai ” Nu voi fuma . voi fi cuminte ” . Te apasa acum constiinta kre inka te mai minTe . . Sh nu`i nimeni langa tine kRe sa te alinTe .
Oare .. Fara ea ai fii la fel ? Da 0are .. Fara ea te`ai simtzi altfel ? Caci daca e departe , nu te mai simtzi intreg .. Spui : ” Pune`0 intr`0 mie de fete ca t0t pe ea 0 aleg.
Aud vorbe parsive despre Mine .. Si continua barfa ! Da` cand ajunge la Mine barfa ;-x Isi cere skuze t_a_r_f_a.=]
Xx . [[`tsi`ai Luat`o in cap`..
Ce`pacat`! ..
Acum`ejti mai de cacaTh`.. ! winking
. ce s`a intampLat`?? surprise
tsi`as fi spus`ca te`iubesc`..
da pLm`.. n`ar fi rimath`! ]]
• … pentru fanii mei un simplu Te-am pupat si la revedere!
;x ..plαng ιn ħoħotє dє rαs .. dαy єvєrydαy .. αuzι bєy.[ !? ]. ħєy !! ‘tє`n mortιι tєι.[:))].. ;x
Îţi aduci amitne de ea ?! ..Cât de bine împreună vă stătea..Lumea vă invidia..Luna ,şi ea vă admira..Aţi uitat de tot acum..Şi fiecare`i pe alt drum!
Mi`e dor să te strâng în braţe,să te sărut..Mi`e dor să îmi vorbeşti ,mi e dor să te ascult!!:x
Never seems so really ended…no,I can`t really forget it..!No..I can`t forget you!:xŞi nimic din ce spui acum nu mai are rost!..Pentru mine nu mai eşti,pentru mine..Doar ai fost!Toţi te iubesc..Că vor doar sa te f..ă!..Eşti tare fatO..Cea mai maRe paraŞutăă!Şi ne`am despărţit,dar imi pare bine..Că ştiu ca m`ai iubit numai pe mine!!:x..Nu am fost ca celelalte.Paraşute dărâmateee..!!S`aîntâmplat!!..Ştiu că nu ai vrut..Dar acum,după mult timp m`ai pierdut!Trebuie să ştii cum o fată bună o ţii lângă tinee!!Nu e deloc uşor,mai ales cu o fată ca minee!Sunt poveşti,Sunt cuvinte..Sunt multe,şi multe clipee!Sunt versuri,Sunt filme..În care te regăseşti pe tinee..!Lumea din jur mereu bârfeşte!Nu proceda la fel..Arată`le că tu ai trecut de acest nivel.Fii mai atent la ce scoţi pe gurăă!Nu ma jignii,Şi..nu te jignesc!Nu mă lovii,Să nu te lovesc!Ezită să crezi că viaţa e trista,Sunt lucruri între voi ce stau încă pe listă..!În continuare voi lupta,pentru iubirea mea şi a ta!Te distrezi,ai uitat`o!În urmă pe ea ai lăsat`o! Ţie acum ţi`e bine..Dar ea,încă se gândeşte la tine!Şi nu o să mai cred ce mi se spune!Vreau fapte,m`am săturat de glumee..Şi aştept să te întorci tu la mine,vreau să văd dacă laşi orgoliul de bărbat din tinee..Vreau să simt că şi ţie îţi este dor,Vreau să îţi spun că te ador!Te iubesc mai mult ca ieri,dar nu ca mâinee!:xSimte muzica cum merge prin tine,şi adu`ţi aminte de mine,că am fost cândva lângă tine..N`ai ştiut să apreciezi ,Bine!Acum e rândul meu,ştii că tre să contez eu..

Un comentariu: