miercuri, 23 martie 2011

Sfatul meu prietenesc e sa o iei in brate.Arata'i ca o iubesti frate si da'i sperante.


Stiu ca e greu,dar sunt aici
Gata sa te ridic cand simti ca pici 



Ultimul vers t0ti ar trebui sa`l stie: Imi d0resc ce`mi d0resti tu miee si sa tsi se intampLe tie !


• asta mica e mereu cu zambetul pe buze, nu se streseaza, nu prea o intereseaza ce urmeaza. •


• Sunt un om simplu, mai simplu decat tine. Genu` de persoana care vrea atat de multe si obtzine.`!:]•


TotuShi ma admiRa,pentRu ca Sunt cOpil,si am o lumE de Vis iar Singura mea privireesmugil duCe'n paradis!


Ne comportam natural si copilareste,daia lumea ne yubeshte;x


Deviza lumii mele este: zâmbeste si ataca, triseaza si câstiga


Nu mai esti copilul cu slabiciuni de altadata, acum esti slabiciunea altora ca ai caracter de piatra


Intai trebuie sa inveti regulie jocului si apoi trebuie sa joci mai bine ca toti ceilalti


Eu nu am impresii, tu ai impresia gresita.


Nu vreau sa fac ceva frumos knd stiu k nu are rost...Sunt incapatanata si imi place aja cum sunt si dak nu-ti convine eu n-am sa plang :)


Sa te gandesti,inainte sa pleci cu ea..k sunt barbati,,care o vor pe-a ta


Eu n.am nicio grija..grija mea o au altele!


 Stiu cand sa rad, cand sa fiu suparata, cand in ochii tai sa fiu... cea mai importanta fata.:)


“:x ♫♦ Ŧė Īůßëśč ♥♫ :x


N`am iubit p nimeni cu atata dor ... si de-a fost ceva ... a fost trecator.


Si o sa fie bn` chiar dk mai avem pr0bleme` . iti`spun stai linistit`. ` .. ca multe vin si trec chiar`dak raman`semne`.. orice`semn se vindeca`dupa o vreme`. ! [:x]


Si ce usor e sa zambesti` • knd ai incredere`n ceea ce esti` :x •


• Si o pisica devine tigroaica daca traieste in jungla •

• Si maine e o zi • Si maine voi zambi • Chiar daca mi`e greu • Voi zambi mereu •



• Ca nimeni nu stie mai bine ca tine ce simti • Il iubesti doar pentru tine nu pentru parinti •”


• De-ai privi adânc în ochii mei • Ai vedea ce-nsemni pentru mine • As renunta la toate pentru noi • Nu pentru iubire •


Ti`a zis ca nu se mai poate? NU o lasa sa plece.. Stii ca ea este singura care te intelege.. Iuubestee`o.. Fa`o sa uite ca ai fost”


 Stii si tu,au trecut momentele...Doar eu si cu tine :x Ia spune,iti mai aduci aminte ? :x. 


 Daca ar fi totul exact asa cum iti doresti,nu ai mai avea pentru ce sa lupti,sa speri si sa iubesti :x.! 
 Ezita sa crezi ca viatza e trista :x.!Sunt lucruri frumoase ce stau inca pe lista :">. 


 Stiu ca sunt pe lume mii de flori :x.!Dar numai tradafirii imi dau fiori :x.! :">. :-". 


N`am dor de casă că nu m`am pocait. Sh lasă`mă frate să rulez linishtit. :d


Ciudat, incă itzi simt absentza, pare aberant... :-".”


Imi alerg timpul :-x. Imi aleg tipul preferat de baiat...”


Eiii bine nu incerc sa te conving... Dar dacă n`ai shtiut, astăzi e soare in loc de frig :d.”


Lasă`te, lasă`te, lasă`te ascuns de rânduri. Pune`te, pune`te, pune`te putzin pe gânduri. :-*


Barbatii au descoprit focul dar femeile au invatat cum sa se joace cu el.”


va veni o zi in care imi vei spune: acum sunt pentru tine, nu pentru alta...iar eu cu lacrimi in ochi iti voi raspunde: ai fost pentru mine, acum fii pentru alta...””  


Am petrecut cu tine mii de clipe minunate:X.Te iubesc prin vorbe,gesturi si fapte!:X” 










Un comentariu: