sâmbătă, 26 martie 2011

DedE :x

apruape sji` la bn si la rau` ;D sji la ` Ras` si la PlaNs.. t `ad0r
…->…Ai fOst calea mea din mijlOc .. Ai fOst ultima sperantza`cand viatsa`imbracata in rOz .. Mi`a aratat`cat e de Zdreantza`!
…->…Pe unde vei merge vei auzi`numele`meu`.. vOr fi persOane`care imi vor`semana`.. vei`dOri sa te intorci`dar`eu voi`fi`departe`.. nu ` uita candva ai fOst viatza mea`.
…->…Cand o iubire se termina ramai in suflet cu o amintire ce doare si nu ai scapare nu ai ce face… ramai cu ea acum inima plange si ar vrea langa ea sa fii si so alinti cum dor u stii ai plecat si mai lasat doar cu amintirea ta ce doare…tare… dar ori ce sar intampla sa nu uiti iubirea mea ca te iubesc nespus de multt si niciodata nu te voi uita
…->…▪◦° Si cica imi esTi prieTena • si Te dai pe LanGa mine • Si imi spui ca imi vRei bine • Dar Tu m~ai LaSa sa mOr • si m~ai vinDe pe OriCe • • :-j …°◦▪
• ‘ pretene ‘ dom~le 
…->…● Ce~a fOsT frumOs aCum s~a TranSfOrmaT in sCrum … Eu nu cReDeam ca ceva ne pOaTe desparTi … Ti~am juraT ca a Ta vOi fi  ●
…->…◦° o pOza cu un gOlan ~ asTa e ToT ce am •:x• °◦▪
…->…• [ esTi.o.zdreanta.si.intOtdeauna.vei.fi.^.
caRe.cauTa.dOar.bani.si.fericirea~n.harti.^.
esTi.dOar.o.zDreaNTsa.vreau.sa.dispari.cat.ai.cLipi.^.
oriCum.iTi.pierzi.Tipu`.ca.pe.mine.nu.ma.pOti.prOsTi ] •
…->…• Nu ma saTuR sa`Ti priveSc oChii pLini de feRiCire … pRinTre mii de TranDaFiRi eu Te vaD numai pe Tine … De asTazi sunT a Ta , Trup si sufLeT cu Tine … ;x ~ •
…->…• [ TraGi.fum.dupa.fum.te.ascunzi.in.ceaTa.mereu.^.
ca.sa~ti.fie.mai.usOr.cand.defapT.ti~e.mai.gReu.;x. ] •
…->…™`*~`¤-_DuReRea nu se vinDeca aSa usOr.^.CaTe odaTh` as vRea sa mOr.^.sa nu mai sufaR de dOr.^.Sa pun sTop duReRilOr.^.De aia caTeodaTh` as vRea sa mOr_-¤`~*`™
…->…* [ De.Ce.Te.prefaCi.ca.Nu~l.pLaCi.^.
CanD.LaCrimiLe.nu.Ti.S~au.uScaT.pe.FaRd.?.:-< ] *
…->…● iTi spun ca nu vReau banii Tai si niCi bauTuri fine … prOsTuLe nu ma cReDe ca~Mi baT jOc de Tine … Te cRezi vre~un smeCher ca m~ai scOs in oRas … ia uiTa~Te~n pOrtofeL … mai ai “cash” ? :> ●
…->…S`a schimbat timpu`…S`a schimbat si baiatu`…se vede k nu`ti convine k se intoarce roata…dar sa stii k de acum inkolo…asa va fi…Eu imi voi bate jok si tu vei suferi!
…->…Dragostea este un joc în doi pe care îl pot câştiga amândoi.
…->…Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!
…->…Mi.e` dOr` de simplele ,` banalitatzi` pe care le faceai` , mi.e dor de simplu` te iubesc ,`pe care`mi`l spuneai
…->…Vreau sa-ti simt fiecare atingere Vreau sa fiu atat de aproape de tine Vreau sa simti asa Sa simti asa cum sint si eu Aproape de tine Aproape de tine Aproape de tïne
…->…Azi m`am indragOostiitt
Nujh c sa-intampllath
Da e advv
nu e baiatuu mew cu ochi capRui
Acesta i are albastrii albastruuii
…->…In viata tre sa fi sigur pe tine sa nu ai incredere in nimeni ca si cei mai buni prieteni s-ar putea sa te dezamageasca gandeste`te si fi sigur pe puterile tale nu a altora!
…->…Imi iubesc prietenii dar dusmanii ii ador pentru ca invidia lor ma face sa fie mereu cu o treapta deasupra loR
…->…Prietenii sunt ca ciocolata. Nu te mai saturi de ei
…->…Daca prietenia noastra ar fi o pralina, nu ar avea data de expirare.
…->…Complimentele tale nu ma ridica.criticile nu ma coboara.sunt ceea ce sunt nu ceea ce vor altzii sa fiu.nu sunt perfecta nici nu vreau nici nu pot.sunt ceea ce sunt.iar daca nu-ti convine nu ma plang
…->…Daca cineva iti spune TE IUBESC, sa-i spui ca minte.caci iubirea iubirea nu se spune ci se simte
…->…Am 15 aNi …Imi sP”GanDeSTi deStuL dE bine”.
Ai Fi SoKaT dAk Ai stIi Ke GaNdEsk deSpRe TnE
…->…Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva…
…->…Dragostea imatura spune ‘Te iubesc pentru ca am nevoie de tine’… Dragostea matura spune ‘Am nevoie de tine pentru ca te iubesc’
…->…Mereu va fi un alt munte Mereu vei dori sa il muti Mereu va fi o lupta dificila…Uneori, trebuie sa pierzi Nu conteaza cat de repede ajungi acolo…
…->…Prin tine iubesc deci nu incerca sa ma judeci Ca ai uitat sa ma inveti cum sa fiu tare daca pleci
…->…Cand soarele iti va lumina ochii cu razele lui intense si vei inhice ochii atunci iti vei da semaa ca PRIETENUL ADEVARAT nu exista…
…->…- Am un caracter puterniC imi place sa fiu EU sa nu arat tristetea din sufletul meu!
…->…Spui ca adori si ca iubesti, dar nu stii sa pretuiesti.
…->…E prea tarziu acum, prea tarziu pentru regrete Din tot ce-a fost frumos au ramas acele momente.
…->…-Ochii care te priveau candva cu atata dragoste, acum plang si se uita in alta parte
…->…Plang de durere sunt singura si trista si te vreau inapoi … intoarce-te si fa-ma din nou sa zambesc
…->…Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang nu mai pot te iubesc si te vreau inapoi
…->…Fiecare cuvant e o speranta in plus cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproapE iar eu inca visez.
…->…De ce să mă înec în lacrimi şi să nu dau aceast mesaj de despărţire când pot să încep să studieaz iubirea adevărată şi să învăţ ccuvantul “feicire”
…->…Încrederea şi fericirea au fost doar cuvinte mari. iubirea noastră clasică a murit cu lăutari
…->…In ochii mei plânşi nimic nu are preţ acum. vreau să ne despărţim şi să ne vedem de drum
…->…Nu conteaza cat ma iubesti… atata timp cat te prefaci!
…->…Vorbe goale fara efect []
…sa te mai vreau?! []
m`am saturat sa te ashtept []
de una singura []
o sa ma simt PERFECT![]
…->…Mereu ACEEASI…dar niciodata la fel… RAZBUNAREA nu-mi aduce satisfactii insa INDIFERENTA MEA ti-o daruiesc din TOatA INIMA!””
…->…Am talent shi arat bine… Mor baietzii dupa mine.
M-a fakut mama cocheta shi am fitze de vedeta.
…->…“Ejti incredibil baietzash.. inCepi sa“mi plaCi! Orice“ai face dOar sa nup te laSi“!
…->…Cine vRea bOmbOana dollce, uite aSa ea te seDuce.. BubuRuza cRre zbOara, ji caRe te baGa-n boaLa.
…->…Are o aura ce te-atrage,
Stie ca o placi, de-aia nu te lasa-n pace.
E atat de tacuta,
Misterul iti provoaca o privire pierduta.
…->…De la distanta pare mica rau,
Da` de-i aproape, e chiar imens sufletul sau.
Pentru tine de neatins,
Nu-i ca o stea, e chiar o stea. Te-ai prins?
…->…Diferita, nu poate fi comparata,
Nici cu toti banii din lume nu poate fi cumparata.
Greu sa ajungi la ea, firesc.
Sunt multe ca ea, dar nu toate stralucesc.
…->…Nu o ai nici tu, dar nici altii,
Nu e genu` de fata care se baga in relatii.
Sunt atatia care au incercat
S-o atinga noaptea, dar au esuat.
…->…Cred ca te`ai saturat sa astepti baiatul potrivit
ai intalnit atatia badarani ce te`au dezamagit
e timpul sa nu ma mai eviti si sa`mi spui in fata
daca vrei sa incepem impreuna o noua viata …
…->…Eu am o viata rea si vreau un baiat gata sa ma iubeasca
N-am nevoie de-un golan care sa ma dezamageasca
tu vrei doar o sansa, nu vrei decat sa-mi dovedesti
Ca mai sunt si golani care se indragostesc
…->…ploua’ncet…si ploua’ncet, ploua’ncet
nici nu mai jtiu de unde dracului sa’ncep
o noua zi, o veche poveste, un nou perfect
parca’r fi aceeashi zi trsita pusa pe
aceashi ceas cu radio care ma suna ji dejteapta
acelashi haine in dulap, aceashi adidashi ma ajteapta
…->…Ieri aveam asa mult timp
Sa-ti cer iubire fara sa dau nimic la schimb
Azi cand totu-i prea tarziu
Nu mai pot sa-ti vorbesc
Dar iti scriu
k pe tn te iubesk cel mai mult
…->…FaRaa rEgReThE[:(]..a fOsTh fRuMoOsH:(:(,dAaR nUu MhAi eStHe[...],,vA rAmAnHe iInToTdEaUnhA oO fiLa DhE pOvEsThE ShI oO mIkhA @mInThIrE inN InImIoArAh mEah[:(:(]
…->…ma joC`q taLente`Shi fitSse`..
sUnt PRINTSESA`intRe fEtitSse`. !
…->…[]#PlAcErEa BaIeTiLoR []iNvIdIa TaRfElOr[]NeMacHiaTa … NeRuJaTa …DaR tOt FlUiErAtA[]…ShI iNk CvA [] SuNt SiMpLa , DaR CoMpLiCaTa!!!“`[]#
…->…Sunt FaTa de banii gata, pentru mine a muncit tata![;x]
…->…Cand ma privesti , ce regreti mai mult ? Sansele pe care le-ai avut sau lucrurile pe care le-ai pierdut ? ? ? :-? ”
…->…“Un barbat ADEVARAT nu se culca cu un milion de femei … un barbat ADEVARAT se culca cu o singura femeie intr-un milion de feluri ! ;) ”
…->…Nu sunt perfecta , nici nu vreau , ciuda celor care ma invidiaza pentru ceea ce am ! :x ”
…->…“Mi-e dor de unele momente . . . unele chiar demente . . . altele de care nici nu vreau sa-mi aduc aminte ! [:x]”
…->…“Poate nu sunt la fel de frumoasa ca ea poate nu stiu sa fac ce face ea . . . dar ce fac EU stii doar tu . . . ce face EA stie tot orasul ! :) ”
…->…“$! C3 DaCa 3 LuM3A R3A [:|] Ma AjUtA SoRa M3A [:x] $! La RaU $! La B!N3 Nu $3 DeSpArT3 De M!N3 ! [;)] [>:D<]”
…->…“Pentru ca nimic nu va mai fi ca inainte ! ! ! [:x
…->…“Barfa-i pentru proaste . . . deci le lasam sa vorbeasca , le lasam sa se agite stim ca nu conteaza , in lumea printeselor nu exista rautate ! :
…->…“Adevarati prieteni nu sunt aceia care te urmeaza in sir indian , ci aceia care iti arata greselile si iti raman alaturi orice s-ar intampla ! ;) ”
…->…“Nimeni nu poate trai fara prieteni , chiar daca stapaneste toate bunurile lumii ! :)
…->…“Aş vrea să ţină capul sus tOate prietenele mele , să ştie ca la greu o să fiu şi eu cu ele ! ;) >:D<”
…->…“Dintre t0ate prietenele care le-am cun0scut tuu esti cea pe care nuu vreauu s-0 uit ! ;) :x ”
…->…“Ele prOvOcator danseaza , pe tOcuri nu pe masa le place bunul gust si-O dOza de viata ! :> :X”
…->…“De fiecare data cand iti voi vorbi urat , cand ma voi supara aiurea , cand nu o sa vreau sa te ascult . . . sa-ti amintesti ca totusi , prietenia noastra nu-i formata din simple cuvinte ! ;) :x
…->…“Ea E Langa Mine Cand Problemele Sunt Multe . . . Si Tot Ea E Singura Care Are Rabdare Sa Ma Asculte ! :x
…->…“Prietenia Nu Tine Cont De mOda . . . Nu e Ceva Ce sE pOarta dOar sezOnul Acesta . . . Nu Se Cumpara Si Nu Se Vinde . . . Este Insa Cea Mai Buna Investitie In Aceasta Viata ! :x ”
…->…Iubeste Fara conditii … Traieste Fara Restrictii.. ! :x
…->…BLOndaaaa` cand iubesteee .. pune sufLett` nu glumesteeee:x

…->…Roata`i Mare si Rotunda`…….. Se va Intoarce Intro` Secunda! ….. Fie Roata si Patrata` ……Tot se Mai Intoarce Odata!;)
…->…Trecand peste toate…Lasand in spate soapte…noapte dupa noapte…Gandindu`ma la moarte…Las amintiri prin fapte! ..Distanta ne desparte,dar poate..Voi reusi sa`ti fiu mereu aproape !
…->…Vreau sa’l mai aud odata.. Indreptandu’ma spre telefon Vocea lui kre va spune “alo” o sa ma lase fara de ton…
…->…Suntem bine .. Suntem impreuna .. Seara de seara unul altuia ne spunem “Te iubesc .. Noapte buna”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu